pátek 9. října 2015

Didactic College Modern AU

Něco úplně jiného
Didactic College Modern AU

Přednáskový sál ing. mgr. Zlámazlase PhDr. byl opět naplněn šumem, což byla upřímně řečeno, doktorova chyba, protože trval na tom, že si bude vést prezenčku. Ne všichni studenti měli tak dobré přátele, aby věřili, že v případě jejich absence někdo zfalšuje jejich podpis.
Naopak, většina raději přišla, aby neriskovala, že některých z jejich spolužáků, přikreslí k jejich jménu penis, případně připíše poznámku ,,já bych se po včerejšku taky nezved.”


Zlámazlas zrovna něco křičel na svůj voice assistent a v zadní části sálu si mezitím Pepoděj piloval nehty a Angela shamila Murthšukeho za pokus o přidání nějakých memů do svého gamplaye.
,,Snažím se tady zachránit zbytek cti, kterou YT má.”
,,Mám už 40 odběratelů!” bránil se Murthšuke.
Angela zívla ,,Sedm z nich jsou tví přátelé a další 5 tvé alternativní účty.”
,,Si dělej gameplaye sama, když si tak chytrá.”
,,Kéž bych měla čas.” povzdechla si a upravila si své high tech šaty.
,,Od té doby, co mám smlouvu s Intelem jsem v jednom kole."
,,Jaks to místo vůbec dostala?"
,,Učila jsem se od nejlepších. Z toho Barbie simulator MLG."
,,Brala jsi meth a joinula lesbický orgie?"začal Murthšuke, ale pak si všiml Angelina výrazu. ,,Počkej, nevermind, nechci to vědět."
,,Tak moc bych si chtěla zahrát Far Cry 4.”
,,Pagan Mina ojet nemůžeš.” informoval ji Pepoděj.
,,Oh. Tak v tom případě budu raději dál hrát Primal. Stejně mám prehistorický počítač.”
,,Nechceš si třeba sednout?” Pepoděje začalo Angelino postávání znervozňovat.
,,Nemůžu. Je to prototyp. přisedla bych si dráty.”
Pepoděj vydal přes nos prdivý zvuk, aby naznačil, co si myslí o zneužívání robotiky pro tvorbu šatů.
,,Co vlastně tyhle dělají?”
Angela mávla rukou a její šaty koply Pepoděje do koulí.

Murthšukeho to naprosto nezaujalo.
,,Budu uctívat kohokoliv, kdo mi dá kafe.” zakňučel.
,,Jsi dneska nebyl u Kevina?” zaptala se Angela, ačkoliv stačil pohled na Murthšukeho kruhy pod očima, aby bylo jasné, že nebyl.
,,Ne. Nestihl jsem si tam zajít. Pane bože, dej mi kofein.”
,,Můžeme po přednášce zajít od ICčka.”
,,Do Imperial Caffé nejdu. Nepodporuju zasraný korporace. Navíc jejich kafe je hnusný.” ozval se Pepodej z podstolu.
,,Ticho, ty vole. Víš, že mají zaměstnance všude.” zašeptal šokovaně Murthšuke a nenápadně ukazoval na tmavovlasé děvče o tři lavice pod nimi.
,,Nemůže nás slyšet.” řekla Angela. ,,Jdou jí z uší dráty.”
,,Třeba má náslechový sluchátka.”
Angela mu chtěla říct, že je magor, když v tom se děvče otočilo a sledovalo je s mrtvýma očima zaměstnance IC.

,,Ehm… Byli jste někdy v jejich hlavní kavárně? Jsou tam takový sexy dvojčata, který…”
Když se holka s myším obličejem otočila, Angela pokračovala v konspiraci.
,,Jak si vůbec Kevin udržuje místo? Všechny ostatní kavárny kolem kampusu musely zavřít.”
,,To je stejně taková záhada jako, jak je možný, že Kevin překecal Šukeho mámu, aby pro něj dělala reklamu.” nadhodil Pepoděj.
,,Myslím, že mu máma dlužila laskavost. Ale nevím. Nestýkáme se.”
,,To bude hovadina. Při vší úctě, kdyby tvoje máma dlužila laskavost mě, tak si řeknu o něco jinýho.”

Murthšuke už chtěl říct Angele, ať zase kopne Pepu do koulí, když se na něj z lavice pod nimi otočil poměrně svalnatý spolužák, který přežvykoval podivnou substanci z  připáleného hrnce.
,,Hej Šuke, neměj mu to za zlý. Tvoje máma je fakt kost. Co jsi říkal, že teď dělá?”
Než Murthšuke stačil odpovědět, Angela zasáhla.
,,Co to máš dobrýho, zlato?”
,,Huh, kuře. Rýži. Vepřový z konzervy. Dáš si?” blonďák dobromyslně natáhl páchnoucí hrnec k tmavovlásce.
,,....ne díky.” řekla Angela a bylo vidět, že se musí hodně přemáhat, aby před smradem psí konzervy neucukla dozadu.
,,Je v tom spousta kvalitního proteinu a…”
,,Nechci ti ujídat. Měl bys jíst, vypadáš nějak, hm, neostříhal ses třeba? Nebo je to světlem, Vypadáš nějak pohuble.”
Mladík zblednul a začal hekticky hledat v tašce granulovaný protein, který si následně nasypal na svou parodii na rizoto.

Doktor Zlámazlas mezitím pořád křičel na svůj voice assistant.
,,,Ne, Ency! Neřekl jsem wipe it off! Řekl jsem VYP.NI.TO!”
,,Požadavek zaregistrován.” odpověděl mu mechanicky ženský hlas.
,,Soubor bude smazán.”
,,DOPRDELE JÁ TĚ VYMĚNÍM ZA SIRI!”
,,Software Siri není kompatibilní s tímto zařízením.” informoval ho hlasový asistent a studenti v nejbližších lavicích by přísahali, že slyší náznak úsměvu.

,,Jsem mu říkal, ať si prostě stáhne nějakej template, ale ten kreten, si to chtěl udělat celý sám. Tak jasný, že to není hotový. Člověk si nemůže jen tak napsat vlastní operační systém.” bručel Pepoděj, vlastně sám pro sebe.
,,Nechápu jak u něj můžeš psát diplomku.” poznamenal Murthšuke.
,,Nikdo jinej už nebral případný doktoranty. Já zase nechápu, jak můžeš být zase v prváku. ”
Murthšuke po něm střelil pohledem, který by v animáku zabíjel.
,,Fakt by mě zajímalo, jak nějakou ženskou donutil, aby mu nahrála hlasovou banku.” řekla Angela, na kterou Zlámazlasovo poskakování nedělalo dojem.
,,Není to ženskej hlas. Je jeho, jen se změněnou hloubkou.” opravil ji Pepoděj.
,,To je dost ubohý.”
Doktor Zlámazlas vypadal, že začne brečet.

Žádné komentáře:

Okomentovat